De behövdes

åh gud va skönt de var att inte sova hemma inte , mår som en jäkla kung ! tack sandra,matte,timmy,julle,dennis,sara :)
iallafall idag så åkte jag sandra och julle , julle körde sin moppen och vi fick skjus av han kändes mobbat att sitta 3 på en moppe x)
men möte vi lite folk  som också ville bada med oss så ja :)
ni ser killarna med mjukisar på bilden dom är tvilingar och jag ser fan ingen skillnad på dom :O
typ han i grå tror jag heter daniel och den andra filip.
imrgon åker jag ju hem ,sen ska vi te norge :)
ska med almis till gatufesten också :)fast kan inte alla dagar men ska bli jävligt kul!:)
veckans låtar-Raggarkungens son ,Het , Mr.saxobeat  :) dom mest spelade typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: