Sundsvall..Igen...

vart ju ledig från skolan idag som att jag skulle till sjukhuset och bup , fick ta lite prover , väga och mäta mig och prata me tina(min läkare) ..
sen efter de så åkte vi vidare till birsta köpte en pressent till Elin som har fyllt år :)
fick halsband och 2 par örhängen av mamma idag också :D
och hämtade ut min mobil så nu är jag glader riktigt glad !:)
ska ut i stallet om cirka en halv timme , ska fika lite till ta fram rockarden och sen kankse köra arne :)
får se hur de blir :)
Ska ju ner till Alunda och uppsala i helgen så ååh helvete vad jag längtar !
hoppas på att få träffa några saknade om jag hinner och om mormor vill köra mig :') hihiii :)
måste fixa musik till mobilen och så så jag har de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: