lyckad dag tillslut :)

vaknade av att dom skrek en våning ner om att de va frukost ...Hmm klockan va ju bara kvart i 8 ! så nej tack skippa frukosten några timar och somnar om , men nej inte fick jag ro till de heller, för då ville hundjäven och och kissa !... så va lika bra och kliva upp, släpte ut hunden fixade lite saker och gav hästarna frukost .
Vid 11 tiden tog jag mig en rid tur med arne , gick super bra tills både jag och arne kände att de var lägge för att vända , de va något stort jäkla djur i skogen som morra och följde efter oss en bitt så då vände vi hem , tog även ut och strectade eila och borstade na , även lillen fick lite träning !:)
vid 5 tiden åkte jag till moa och var där med Eve,Emelie,Lisa .Vart att kolla på några filmer och ätta godsaker :)
så kom hem vid halv 11 , ska strax lägga mig :)
2 månader med värdens bäste<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: