Tjena, tror jag är på krigs stigen.

Måste bara säga att de är för jäkla omoget att trycka ner mindre som försöker lära sig men när man vet att de ej funkar så måste man ju säga ifrån, och ja den här gången hänger jag hut folk, specielt ingemar och mig själv som är huvud personerna! Men jag tror det när enu en till som inte har koll på hur jag behandlar och rider min häst, och istället för att ta reda på fakta så hoppar enu en till bara på utan någon som helst fakta!  sry för sånna här bilder men de går inte att paintckrina eller va de nu heter och hur de nu stavas :)
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vars är det där dumma skrivet?! :/

Svar: Facebook..
Rebecca Gumse

2012-08-10 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: