-2012

Gör den här jag å:)
 
ÅRET

Hur har året 2012 varit för dig? -dåligt, men självklart har det funnist roliga dagar/veckor å!:)
Bättre än förra året? - nej.
Någonting du aldrig kommer glömma 2012? -Sommaren.
Har du flyttat under år 2012? - Japp det har jag.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja
Har du druckit alkohol? - Ja
Har du kysst en främling? - nej.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2012? - Vääldigt upp och ner.
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej.

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon med knytnäven? - Ja
Har du varit i slagsmål? - nej 

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Nej tror inte det.
Isåfall vad? - .
Har du skämt ut dig? -Japp
Har du ljugit för en vän? - tyvär ja
Har du varit ute en hel natt? - Japp
Har du blivit tagen av polisen? - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Wången
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Ne
Har du gjort något framsteg? - Inte precis.
Haft alla rätt på ett prov? - Nej
Har du träffat nya vänner? - Ja
Har du förlorat en vän? - Beror på hur de menas med förlorat..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - inte vad  jag mins.
Har du ljugit för en bästavän? - nej.
Har du många tjejkompisar? - Japp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: