10 saker ni kankse inte viste om mig

saker du kanske inte visste om mig
.
1.Jag verkligen älskar att spela tv spel, men har verkligen inte humör för det.
2.Jag bor i ett eget hus för mig själv med bastu, stall och garage(hehe fast det är fyllt med spån)
3.Jag är oftast riktigt grinig om man väcker mig då jag sover skönt.
4.Jag har ingen kontakt med min pappa längre i huvutaget.
5.Jag kan bara släppa loss riktigt med 1 person som inte är släkt/familj.
6.Jag skämms inte längre att gå i mjukisar och slitna skor på stan, fan alla må väll få klä sig som man vill?
7. jag vill pierca mig mera, och även tatuera mig.
8.Jag vill ha eget företag då jag är vuxen.
9.jag lägger mig oftast oh sover med rinande tårar.
10.Jag är sämst på höra av mig till dom som bettyder mycket för mig<3
 


Kommentarer
Postat av: almaa

JAG SAKNAR DIG MIN PRUPP! <3

Svar: SAKNAR DIG MED!!<3
Rebecca Gumse

2012-09-14 @ 08:02:53
URL: http://almaasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: