Låt det gå snabbt.

Har fortfarande en förjäklans huvudvärk, kan inte äta då jag inte är nå hungrig i huvudtaget.. testade dricka ett glas youghurt men klarade inte drika upp allt då jag började må illa...
har ont i hela kroppen har ingen ork eller vilja att ta mig upp å göra något. Jag vill få ett fint slut på det här, jag vill kunna va ute å ha kul med kompisar, kunna gå till skolan..
När mamma kommer in så har hon lovat att massera in voltaren på min rygg/axlar och nacke, får hoppas på att lite värk försvinner.
Kan det här inte vara över snart?!
 


Kommentarer
Postat av: almis

Den där kvällen minns jag!

love u. <3

Svar: hihii me to;) love you2<3
Rebecca Gumse

2013-04-15 @ 21:04:12
URL: http://almaasvensson.devote.se
Postat av: Anonym

Du är finast i värden och är värd att ha dom vänner som står dig närmast och bryr sig om dig som du är

Svar: <3
Rebecca Gumse

2013-04-15 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: