Tur den fungerar

Har försökt att bloggat varje dag nu i helgen,men min dator har inte velat samarbetat så har ju inte kunnat uppdaterat.
Men iallafall så i fredags så vart det att rida barbacka, Arne sköte sig skapligt tills jag ville göra lite skänkel övningar, han var total död för skänklarna, och då jag tog i lite hårdare med skänklarna så hoppa han omkring och stegrade en gång, på vägen hemmåt så gick det fin fint han var lite tittig men sköte sig tills det var cirka 200m kvar, då tog han och skenade iväg hemmåt, börjar fundera lite på vad som tagit åt han...
 
lördags så tog jag och sadlade på han dressyr sadlen, han kändes super fin och arbetade med hela kroppen även fast jag inte arbetade han så mycket.
 
Idag så har jag inte orkat ridit, har ont överallt i kroppen och ska börja packa för att åka tillbaka till Sundsvall idag.
Någon dag fram över i veckan så ska jag facktiskt åka och provrida ett varmblod i bergsåker:)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: