Sysselsättning.

Visste du att..



att jag vill ha -Freeedag!
att jag pratar - väldigt snabbt ibland
att jag inte gillar - Skolan
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - Obeskrivligt
att jag gillar att - rida å va med vänner.
att jag alltid kommer att - Svergies smartaste ;)
att jag är hemligt förälskad i - Ingen 
att sist jag grät var - kommer inte ihåg
att min mobiltelefon är - Mongolid
att när jag vaknar på morgonen - vill jag sova vidare..
att innan jag går och lägger mig - Äter ja
att idag har jag - Lyssnat på läraren!
att jag just nu tänker på - GLOOOBEN!
att i kväll ska jag - Vara med hanna
att i morgon kommer jag - Åka tåg och va i stoockholmo med klassen!
att jag hoppas - På att hitta varma ridbyxor i globen!

Har du:

Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? ne
Vem kramade dig senast? mammsi
Vem pussade dig senast? -
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Någon.
Har du några kärleksproblem?  -
Har du pratat med någon idag? japp
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? Ja


Jag:

Är singel? ja
Svär ofta? ja 
Sjunger i duschen? ehe  jao
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej
Skrattar åt dina egna skämt?  ja
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis?- Kanske, vet inte riktigt


Har du:

Piercingar? Japp
Syskon?  Små bröder, en lillasyster och en storasyster.
Jobb? nej
För många vänner? nej, det finns ingen gräns
Rymt hemifrån? typ
Färgat håret? För många gånger
Bra självförtroende? nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? Japp
Brutit ett ben? Om benet i handleden gills så ja
Tappat bort mig i min hemstad? ja
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Tro inte det
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? --
Blivit generad inför folk? hehe ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Ätit musslor? Japp, vidrigt säger ja bara!
Varit på en festival? ja
Haft ett förhållande i under en månad? ja, alla har vi väll haft våra så kallade ''förhållande'' då vi va mindre;)
Blivit kallad player? Nej
Färgat ditt hår svart? Japp

Vad:

Längtar du till mest just nu? Globen såklart!
Ska du göra i helgen? Åka till bloben, shoppa, ta kort, å åka buss...
Har du för kläder på dig? underkläder, jeans, t-shirt, halsdauk och pannband.
Gjorde du igår? Typ inget, hoppade gitson för första gången
Ska du göra i sommar? Vet inte
Åt du senast? Mackor.
Har du för mobil? Iphone4
Vad köpte du senast? Lekerol å pepsi
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? vet fan inte alltså


Vem/vilka:
Slog du senast? Stickan
Fick du sms från senast? Marcus å Basse
Pratade du senast med? Basse
Skulle du kunna göra allt för? Venne 
Var du med senast av det motsatta könet? Basse, Linus å Peter.
Kan du lita på mest? Alma, Sandra, mamma.
Vet mest om dig? Sandra
Sov du tillsammans med senast? Min vovve.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: