Helgen :))

Har inte skrivit något på ett tag känns de som har jag rätt kanske ?;P

Fredag-var ledig från skolan och va te sjukhuset och tog min nya medecin(sprutan)sprutan kostar typ 900kr styck och jag ska ha en varje vecka ;O.
Alma va med också så de vart de alnö efter besöket på sjukhuset eller ja vi åt först :)sen efter de va vi på bio :D
ängla gård 3dje gången gillt (Yy , de va facktist bra :))

sen på kvällen va vi på gården med linnea :) vart inte så länge där , va rätt dött där ;P
vi va vakna till halv 4 på morgonen vf vet jag inte riktigt men men ;P

Lördag-vaknade fixade oss lite ficksade skjus till birsta  köpte en mössa hårspänen och Nerd glasögon ;P
sen halv 7 åkte vi på hocky match Timrå-Linköping 3-2 vart de ;)

söndag-åkte vi hem , har inte gjort så mkt nu på söndagen:)

Imorgon ska jag till tandläkaren så blir ledig från skolan ;)
Mamma och stickan ska köpa min födelsedags presenter då ;) har redan fått ett ;) va kamera väska , minneskort , rengörningsduk (sommar kitt) ;)

Hoppas jag får en ny mobil ;)  vill ha vivaz pro eller x10 mini pro ;)
Men gnatt nu ska upp tidigt imorgon ska va hos läkaren kl 08;20 ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: