Himla badet.

Tjenare, idag klev jag upp kl 7 precis som alla andra tisdagar och tog bussen till travskolan.
Tog ut litte ponnys och mockade, läste lite på hästens anatomi och detaljerad utrustning, på eftermiddagen så plockade jag in Plutten och körde lugnt motionskörnign med honom, han va rätt så tittig och skvätte väldigt mycket då det flög lera överallt..Haha..
 
Efter det plockade jag in alla ponnysar, sedan bytte jag om å åkte till himla badet och skulle simträna, dock så vart jag väldigt försenad så jag satt mig i bastun i 20 minuter istället, vart en lätt promenad hem, snart kommer Hanna Ö hit och då ska jag väll göra någon mat, sen tror jag faktisk vi får åka till någon affär och köpa chips och gotta då jag inte har nå sånt hemma, hanna ska sova hos mig så vi ska typ ha filmkväll å bara ta det allmänt lungt å cozyy.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: