Ingen motivation

Förlåt att jag inte har uppdaterat något på ett bra tag, bara det att det händer väldigt mycket runt mig just nu.
Kan ju tala om att jag var till Östersund förra helgen och va på crusing där och åkte även upp till wången å hälsade på "gammla" kompisar.
Igår så va jag på crusing i härnta(Härnösand), åkte runt lite där men drog till birsta efter nå timmar, dock fick vi diseltorsk på vägen hem mellan sörberget och nå ställe... Men det löste sig ganska snabbt dock fick vi putta bilen en bra bit!
Sen så lyckades jag såklart bita sönder min piercing så fick låna en av Hannas tungpiersingar att ha i läppen.. Haha!
Och på onsdag så ska jag göra en till piercing, men vart berättar jag faktiskt inte riktigt än;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: