Timrå crusing

Igår så va jag på crusingen i Timrå, skulle åkt en gammal Mercedes men Davve lyckades få fel broms skivor till bilen så han kunde ej fixa den, så då tog vi sheriff bilen och testa om vi kom in med den och det gjorde vi!
Vart inte så många timmar där vi kom dit väldigt sent, men vid 23:30 tiden fick jag träffa sebb,mackan,axel och några till från hammarn/bispen, Gud så jag saknat lillsebben! Vart så glad när jag träffa han så jag nästan börja grina. Haha. Hängde med dom ett tag, och sen gick jag tillbaka till Davve,Felicia,Adam och basse:)
Träffade även öjjeh och Izza en snabbis igår!:) efter vi vart i Timrå så tog vi oss en snabbis till birsta och kollade läget där, Åt subway på vägen hem och när jag väl kom hem så somnade jag direkt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: