1 Oktober-Tisdag

Hej som vanlig så vakna jag av att Anton ska åka och jobba, så tänkte nu när jag endå har lite tid över kan jag skriva lite här!:) I lördags natt rund 1 tiden fick jag åka in till akuten för jag har haft så jäklans huvudvärk i mer än en vecka nu. Vaknar på nätterna av att jag har väldigt obehaglig huvudvärk och bara sitter å grinar å får feber men har fått medecin så jag ska kunna sova på nättern och kunna få till skolan, sen har jag ju även huvudvärk när jag vaknar fast inte lika farlig men kan typ inte vara med på idrotten eller när vi har ridning/körning eller stalltjänst.
 
Ska strax gå till skolan som att jag börjar halv 11 idag och slutar 2 så borde klara den här daagen tycker ja,vid 5 tiden senare idag så ska jag vara hos tandläkaren och fixa min tand uscha hatar att vara hos tandläkaren, speciellt när dom ska hä bedövning på en... Hatar verkligen dom dära sprutorna...
Ska även städa och tvätta lite idag när jag kommer hem för det behövs verkligen!
Idag får min underbara häst stå för bilden!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: